رژیم غذایی متولدین تیر

رژیم غذایی متولدین تیر

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

رژیم غذایی متولدین تیر

نتیجه تصویری برای رژیم ماه تولد اردیبهشت

رژیم غذایی بر حسب ماه تولد: تیرماهی‌ها
ستاره‌ها و کواکب تأثیر خود را روی خلق و خوی، سلامت، روابط و کار ما می‌گذارند. امروز به شما می‌گوییم که ستارگان و ماه تولد روی اندام و وضعیت بدنی نیز تأثیر دارند.

متولدین برج سرطان - تیر
می‌توان گفت که شما تغذیه‌ی نامناسبی دنبال می‌کنید و همیشه تحت تأثیر احساسات هستید. بنابراین بر حسب شرایط روحی روانی خود نیز غذا می‌خورید و یا نمی‌خورید بنابراین یا چاق می‌شوید و یا لاغر. در گام اول باید یاد بگیرید که حساسیت‌های خود را کنترل کنید و بر احساس پرخوری غلبه داشته باشید. شما عاشق طعم شیرین و شیرینیجات هستید. بنابراین حفظ تناسب اندام اندکی برای شما دشوار خواهد بود.

مواد غذایی مفید برای شما
محصولات لبنی و همچنین غذاهای تهیه شده از آب مرغ یا آب گوشت و خورش‌ها برای شما مفید هستند. توصیه می‌کنیم غذاهای دریایی از ماهی گرفته تا جلبک را در برنامه‌ی غذایی خود داشته باشید.  رژیم لاغری مناسب شما
از آنجایی که شما فرد خوش خوراک و کمابیش پرخوری هستید رژیم گرفتن برای شما سخت است. به خاطر اینکه خیلی زود همه چیز را فراموش می‌کنید. علاوه بر این، عمل محروم ساختن خود از خوردن باعث می‌شود واکنش افراطی نشان داده و بیش از پیش به سمت مصرف مواد غذایی کشیده شوید. متأسفانه متولدین این ماه در گرفتن رژیم لاغری همیشه دچار افراط و تفریط می‌شوند.

گاهی بر خود سختی داده و در پی آن همه چیز به حالت اول و حتی بدتر بر می‌گردد. بنابراین احتمال ابتلا به پرخوری عصبی یا بی‌اشتهایی عصبی در بین این افراد بیشتر است. بنابراین بهتر است هر نوع رژیم لاغری را فراموش کرده و تغذیه‌ای سالم و متعادل در پیش بگیرید. در خصوص ورزش نیز شما فرد بسیار فعالی نیستید. بنابراین ورزش‌هایی مانند شنا برای شما مناسب‌تر است.

بهترین روش لاغری را از من بخواهید.
با چای و دمنوش‌های مدرن نیوشا
برای کاهش وزن شما، آب کردن چربی‌های دور شکم و پهلو و تناسب اندام برنامه خاصی دارم. بدون ورزش‌های سنگین، بدون رژیم غذایی اغلب سخت و بدون نتیجه. 
به هر روشی که راحت‌تر هستین با شماره زیر تماس بگیرید
09397602395

و یا کلمه " مشاوره " را به شماره بالا اسمس کنید تا سربع با شما تماس بگیرم.



بازدید : 560 | تاریخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت : 21:6 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: